Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно измерена утечка 42 mA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A е бялата букса, по-горе съм ти написал

    Номерата на жиците са според картинката на кутията.

    И да, от запалката.

    едит:
    Сега разгледах по-подробно - тънката червена жица, която е срещу оранжевата трябва да е на постоянен +. Дебелата червена срещу черната отива на + от запалката.
    Last edited by tonov; d.m.y г., 11:52.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      A е бялата букса, по-горе съм ти написал

      Номерата на жиците са според картинката на кутията.

      И да, от запалката.

      едит:
      Сега разгледах по-подробно - тънката червена жица, която е срещу оранжевата трябва да е на постоянен +. Дебелата червена срещу черната отива на + от запалката.

      @tonov

      Мерси за помощта, свързах CD-то с + от запалката и сега работи перфектно, когато колата не е на контакт CD плеъра се изключва.

      Даже премерих отново каква утечка дава.

      Сега по начина по който е свързан плеъра, има утечка от 25 mA (пак си точи ток но този път по малко) , когато откача плеъра пак си е 12 mA. Все пак с около 20 mA спадна токът който се черпи от акумулаторът.

      Но е доста по добре от колкото беше преди 42 mA.
      Without heart we would be mere machines

      Comment


      • #18
        Радвам се че си успял 25 мА е дребна работа.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
          @tonov

          Мерси за помощта, свързах CD-то с + от запалката и сега работи перфектно, когато колата не е на контакт CD плеъра се изключва.

          Даже премерих отново каква утечка дава.

          Сега по начина по който е свързан плеъра, има утечка от 25 mA (пак си точи ток но този път по малко) , когато откача плеъра пак си е 12 mA. Все пак с около 20 mA спадна токът който се черпи от акумулаторът.

          Но е доста по добре от колкото беше преди 42 mA.
          Имай предвид че утечката може да изчезва след 8-10 мин.,много коли държат разни модули будни известно време за бърза реакция.Скоро се борих с една Астра H 2008 г. която се оказа че 8 мин. държи 200 мА утечка,след точно 8 мин. по часовник падна на 30 мА
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Имай предвид че утечката може да изчезва след 8-10 мин.,много коли държат разни модули будни известно време за бърза реакция.Скоро се борих с една Астра H 2008 г. която се оказа че 8 мин. държи 200 мА утечка,след точно 8 мин. по часовник падна на 30 мА
            +1

            При 166 с по-новия модул, който интегрира в едно централно заключване и предни стъкла (синия модул зад ICS -а) също е така.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment

            Working...
            X